• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • TESTIMONI

    15.3.12
    KERATAN AKHBAR HARIAN METRO
    25 FEBRUARI 2012
    Puan Sally


    " Wanita hidap bisul kronik di payu dara risau ubat di ambil boleh ancam nyawa anak dalam kandungan "
    " Beliau juga menghidap ketumbuhan dalam perut ""

    Umpama gugur semangat saya ,setelah di sahkan menghidap bisul kronik dan ketumbuhan di dalam perut. Hari-hari yang saya lalui selama 3 tahun sungguh menyeksakan kerana terlalu memikiran tanggungjawab saya sebagai seorang isteri dan ibu kepada seorang cahaya mata.
    Doktor menasihatkan saya supaya tidak mengambil sebarang ubatan kerana ianya akan mendatangkan keguguran.
    Saya berterima kasih kepada En.Hamirul kerana memperkenalkan produk minuman Bio Sunnah Cypress.Setelah saya mencuba produk tersebut sebanyak 17 botol, Alhamdulillah penyakit saya semakin pulih.
    Bagai sinar baru dalam hidup saya setelah doktor yang merawat saya telah mengesahkan 2 ketumbuhan dalam perut telah tiada selepas 2 kali di x-ray.Malah bisul kronik saya bertambah baik dan sehingga hari ini kami sekeluarga terus mengamalkan Air Bio Sunnah Cypress sebagai minuman harian..Kini kehidupan kami sekeluarga bertambah ceria.Terima Kasih Bio Sunnah Cypress.

    Sebarang Pertanyaan:
    Puan.Sally 017-9253442

    0 comments:

    Post a Comment