• Home
  • Posts RSS
  • Comments RSS
  • Edit
  • AIR MINUMAN TENAGA NO.1 DI DUNIA

    26.2.12
    KANDUNGAN:
    1.Garam Kristal Hunza
    2.Ekstrak Amber Pokok Cypress
    4.Air Zam-Zam
    5.Air Hidrogen










    Khasiat Bio Cypress Yang Menakjubkan
    1.Mengaktifkan molekul air,memecahkan klusternya dan menjadikan molekul air sangat kecil(2000 kali ganda lebih kecil daripada sel darah merah)dan ini memudahkan mineralnya terutai serta memudahkan penyerapan mineral.
    2.Menuatralkan segala macam asid dan kimia berbahaya yang terdapat di minuman.
    3.Dengan gabungan mukjizat sunnah,mempertingkatkan elektrolit dan melakukan pengarturcaraan kembali sel elektron.
    4.Menjadi agen ditoksifikasi yang paling sempurna untuk bekerja menyingkirkan segala kesan negatif dari makanan dan persekitaran yang tercemar.
    5.Menjadikan darah anda sebagai sistem pengangkutan oksigen paling efisen.Darah yang cukup dan beroksigen tinggi adalah darah yang sihat sekaligus menjadi penebat kepada segala bentuk penyakit berbahaya seperti penyakit kardiovaskular(jantung)dan kanser.Darah yang beroksigen tinggi juga akan mempercepatkan proses pemulihan dan penyembuhan penyakit kronik.
    6.menjadi catalyst untuk mewujudkan keseimbangan antara kalsium dan iodin di bahagian tiriod untuk mereka yang sangat kurus atau yang mengalami obesiti.
    7.Akan mencerna kulit yang sihat,gebu dan awet muda kerana penuetralan air minim sehingga mewujudkan keadaan alkali yang tinggi menjadi agen rejuvenasi (menghidupkan kembali sel).
    8.Mengaktifkan mitokondria dan menjadikan tubuh memiliki potensi hidroelektrik yang tinggi.Keadaan ini akan membolehkan keadaan jantung diatur semula dan menurunkan tekanan darah hingga menjadi kembali normal.
    9.Sangat berkesan untuk pembinaan struktur tulang.Garam di tulang adalah sebanyak 27%  daripada keseluruhan garam di tubuh.Tulang juga terdiri daripada 22% air.Osteoporosis dan athirits banyak berpunca dari masalah kekurangan garam berkualiti.
    10.Merawat masalah katarak dan sinus secara cepat (rujukan Nabi Nuh s.a  berkaitan Yahudi yang buta kembali melihat)
    11.Berkerja dan berkombinasi dengan air garam Hunza dalam mengimbangi semula darah yang telah teroksida dengan mengubah,memecah,menguraikan unsur pemakanan mendadi zat nutrien dalam partikel yang sangat halus bagi memaksimakan potensi getaran.

    AIR BIO CYPRESS:HIDUP DAN BERTENAGA

    0 comments:

    Post a Comment